Natječaj Komercijalizacija inovacija u najavi za 2022.godinu

380.000.000 kuna za inovacije MSP

Za 2022.godinu najavljeno je više natječaja za dodjelu bespovratnih sredstava poduzetnicima, temeljem Nacionalnog plana za oporavak i otpornost. Jedan od njih je i natječaj za komercijalizaciju inovacija MSP, putem kojega će se financirati ulaganja u zrele inovacijske projekte (TRL 7 ili više) koji su blizu lansiranja na tržište. Aktualno: Otvorene prijave za natječaj Komercijalizacija inovacija

Natječaj će se provoditi u okviru C1.1.2. Poticanje inovacija i digitalizacija gospodarstva Plana za oporavak i otpornost, kao i natječaji za bespovratne potpore za digitalizaciju te vaučere za digitalizaciju.

Za 2022.godinu najavljeno je i više drugih natječaja za poduzetnike, za jačanje konkurentnosti i zelenu tranziciju gospodarstva i drugi.

Više o natječaju Komercijalizacija inovacija u nastavku

Komercijalizacija inovacija – Natječaj za bespovratne potpore u najvi

Cilj natječaja je potaknuti komercijalizaciju inovacijskih projekata za zrele projekte koji su blizu izlaska na tržište; povećati izvoz inovativnih proizvoda, usluga ili tehnologija MSP podržavajući stvaranje kanala prodaje i distribucije na stranim tržištima; povećati inovativni kapacitet MSP. Shema bespovratnih sredstava pomoći će u jačanju veza između znanstvenih institucija i industrije, kao i između malih i srednjih poduzeća i većih tvrtki. Na taj će način MSP biti bolje opremljeni za započinjanje inovativnih projekata i moći će iskoristiti znanje koje imaju znanstvene institucije i velike tvrtke.

Financirat će se ulaganja u zrele inovacijske projekte (TRL 7 ili više) koji su blizu lansiranja na tržište.

Ulaganje će podržati najmanje 95 MSP-ova tijekom jednog poziva.

Iznos financiranja po projektu kreće se između 760.000 kn i 5.320.000 kn.

Ukupan proračun iznosi 380.000.000 kn.

Prihvatljive aktivnosti i troškovi:
• Jačanje/izgradnja kapaciteta
• Dodatna ispitivanja
• Dizajn proizvoda
• Istraživanje tržišta
• Savjetodavne usluge
• Priprema proizvodnje i ulaganje u nulte serije
• Operativne marketinške aktivnosti
Očekivani datum objave je 1. kvartal 2022. godine

Nositelj provedbeHAMAG-BICRO
Ciljna skupinaMSP-ovi koji imaju zrele inovacijske projekte (TRL 7 ili više)
Procijenjeni trošak380.000.000 kn
Razdoblje provedbe3Q/2021.-4Q/2026