Natječaj Vaučeri za digitalizaciju 2022.godine

Najava natječaja za digitalizaciju poduzetništva u 2022.godini

Natječaj za bespovratna sredstva Vaučeri za digitalizaciju najavljen je za prvu polovinu 2022.godine. Putem natječaja financirat će se na principu vaučera ulaganja u izradu strategije digitalne transformacije, digitalni marketing, složene digitalne proizvode i usluge, digitalne vještina te kibernetičku otpornost.

Ciljna populacija ovog ulaganja su MSP-ovi koji žele razviti digitalni poslovni model, a sve s naglaskom na inovativne projekte. Prihvatljivi korisnici MSP-ovi u suradnji s istraživačkim ustanovama i velikim poduzećima. Planirani raspoloživi iznos bespovratnih sredstava: 75.000.000 kn.

Program vaučera za digitalizaciju obuhvaća nekoliko vrsta vaučera, koji će se dodjeljivati kroz više natječaja Vaučeri za digitalizaciju. U nastavku više detalja:

Natječaj Vaučeri za digitalizaciju

1) Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina

  • Svrha: Pomoći zaposlenicima u stjecanju vještina potrebnih za provođenje digitalizacije i digitalne transformacije, što može uključivati jedan ili više programa obrazovanja i usavršavanja.
  • Prihvatljivi troškovi:
    • edukacija stručnjaka za dizajn softvera
    • umjetnu inteligenciju i sigurnost
    • edukaciju stručnjaka za upravljanje podacima i razvoj novih digitalnih vještina u vezi s računarstvom u oblaku
  • Maksimalni iznos vaučera za jedan prijedlog projekta: 75.000 kn
  • Ukupan proračun 14.500.000 kn (ili 4.830.000 kn po pozivu)
  • Program obuhvaća do 190 MSP-ova u tri poziva (63 MSP-ova po pozivu).

2) Vaučer za digitalnu transformaciju

  • Svrha Svrha ovog vaučera je omogućiti provjeru potencijala za digitalizaciju u MSP-ovima, pomoći MSP-ovima da ispitaju održivost ideja i oblikuju strategije za moguću digitalnu transformaciju.
  • Prihvatljivi troškovi:
    • Izrada strategije digitalne transformacije, opći troškovi, vanjske usluge.
  • Maksimalni iznos vaučera za jedan prijedlog projekta: 76.000 kn
  • Program obuhvaća do 110 MSP-ova u tri poziva (37 MSP-ova po pozivu).
  • Ukupan proračun iznosi 9.000.000 kn (ili 3.000.000 kn po pozivu).

3) Vaučer za digitalni marketing

  • Svrha ovog vaučera je omogućiti razvoj i provedbu strategija digitalnog marketinga MSP-ova u skladu s odgovarajućim čimbenicima koji su nužni za digitalizaciju njihovih poslovanja. Poduzeća također mogu iskoristiti sredstva za potporu razvoju i jačanju kapaciteta u vezi s korištenjem interneta kao djelotvornog kanala za razvoj poslovanja.
  • Prihvatljivi troškovi:
    • izrada web stranica,
    • izrada i testiranje mobilnih aplikacija,
    • izrada online trgovina i platformi za rezervacije
    • uporaba podataka za poboljšanje interakcije s kupcima
  • Maksimalni iznos vaučera za jedan prijedlog projekta: 75.000 kn
  • Program obuhvaća do 200 MSP-ova u tri poziva (66 MSP-ova po pozivu).
  • Ukupan proračun iznosi 15.000.000 kn (ili 5.000.000 kn po pozivu)

4) Vaučer za kibernetičku otpornost

  • Svrha ovog vaučera je povećati kibernetičku sigurnost uvođenjem sigurnosnih provjera sustava
  • Prihvatljivi troškovi:
    • Izrada sigurnosnih i tehničkih izvješća
    • Provjera propusnosti podataka
    • Penetracijska ispitivanja

5) Vaučer za razvoj ili primjenu složenih digitalnih proizvoda i usluga

Ovaj vaučer podržava istraživačke i razvojne pilot-projekte za uvođenje složenih digitalnih proizvoda i usluga, npr. razvoj rješenja za Industriju 4.0, mrežnih sustava i procesa, Interneta stvari (engl. Internet of Things), pametnih usluga, automatizacije, projekata koji uključuju velike podatke (engl. Big Data), simulacijskih modela, virtualne i proširene stvarnosti, ugrađenih sustava

  • Prihvatljivi troškovi:
    • usluge subjekata za istraživanje i razvoj koje mogu uključivati materijalne troškove koji nastanu kao dio usluga razvoja, npr. izrada prototipa.
  • Maksimalni iznos vaučera za jedan prijedlog projekta: 150.000 kn
  • Program obuhvaća do 95 MSP-ova u tri poziva (30 MSP-ova po pozivu).
  • Ukupan proračun iznosi 14.500.000 kn (ili 4.830.000 kn po pozivu).

Korištenje jedne vrste vaučera nije preduvjet za korištenje druge vrste vaučera. Poduzeće može iskoristiti najviše 2 vrste vaučera po pozivu.