Uskoro natječaji za ulaganje u vinograde, vinarije i marketing vina
Agencija za plaćanja najavila je skoro raspisivanje dva nova natječaja iz Vinske omotnice 2019-2023. Natječaj za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina te za mjeru za mjeru Restrukturiranje i konverzija vinograda očekuju se u veljači 2021. godine.

Putem mjere Ulaganja u vinarije i marketing vina financiraju se troškovi izgradnje/poboljšanja ili kupnje nekretnina radi prenamjene u vinarije i/ili prezentacijske i/ili prodajne objekte, uključujući i kupnju zemljišta za izgradnju navedenih objekata, kupnja novih strojeva i opreme, opći troškovi, troškovi kupnje ili razvoja računalnih softvera i kupnje patenata, licencija i autorskih prava te registracije zajedničkih žigova.
Po objavi natječaja bit će poznati ostali detalji, koje ćemo objaviti na našim stranicama. Više o prethodnim natječajima za ove iste mjere potražite na poveznicama: Ulaganja u vinarije i marketing vina Restrukturiranje i konverzija vinograda
Razina bespovratne potpore za mjeru Ulaganje u vinarije i marketing vina iznosi do 50% prihvatljivih troškova za mikro, mala i srednja poduzeća dok za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna EUR potpora iznosi 25 % a za ostala velika poduzeća potpora iznosi 24%
U okviru mjere za mjeru Restrukturiranje i konverzija vinograda dodjeljuju se potpore za ulaganja vezana uz zamjenu sorte/sorata i/ili premještanje vinograda i ulaganja prihvatljiva u okviru poboljšanja vinogradarskih tehnika upravljanja vinogradom. Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu iznosi 1.000.000,00 eura, za do 75% prihvatljivih troškova.
Po objavi natječaja bit će poznati ostali detalji, koje ćemo objaviti na našim stranicama. Više o prethodnim natječajima za ove iste mjere potražite na poveznicama: Ulaganja u vinarije i marketing vina Restrukturiranje i konverzija vinograda