Program potpore poduzetničkim projektima u Hrvatskoj “Pokreni nešto svoje”
ACT grupa pokrenula je program potpore poduzetničkim projektima poduzetnika početnika i mikropoduzetnika u Hrvatskoj “Pokreni nešto svoje”. Program potiče projekte s pozitivnim društvenim utjecajem te odgovara na potrebe poduzetnika za mentorskomi financijskom potporom za početak i razvoj poslovanja. Program financira Philip Morris Zagreb d.o.o.
Za financiranje projekata u okviru ovog poziva osiguran je iznos ukupne vrijednosti od 504.000,00 kn. Bit će podržano 7 projekata svaki s iznosom od 72.000,00 kn.
Cilj Programa potpore je razvoj mikropoduzeća s pozitivnim utjecajem na društvo u Republici Hrvatskoj.
Potpora
Mentorska potpora
ACT Grupa će ugovorenim projektimaza vrijeme trajanja projekta osigurati besplatno:
•mentorstvou provedbi projekta i efikasnom korištenju projektnih rezultata,
•mjerenje društvenog utjecaja projekta i izradu izvještaja o društvenom povratu ulaganja,
•promociju projekta kroz kampanju Programa
Sukladno specifičnim potrebama poduzeća, ACT Grupa će osigurati besplatno:
•mentorstvou razvoju poduzeća,
•mentorstvou razvoju i marketingu proizvoda i/ili usluga.
Financijska potpora
Za financiranje projekata u okviru ovog poziva osiguran je iznos ukupne vrijednosti od 504.000,00 kn.
Bit će podržano 7 projekata svaki s iznosom od 72.000,00 kn.
Prihvatljivi prijavitelji- korisnici potpore
- mikropoduzeća sa sjedištem u Republici Hrvatskoj
- osobe koje nemaju poduzeće u trenutku prijave projekta, pod uvjetom da u razdoblju do potpisivanja ugovora o potpori, osnuje i registrira poduzeće i postane član skupštine/suvlasnik ili vlasnik poduzeća. Poduzeće će biti korisnik potpore
Prihvatljive aktivnosti:
- upravljanje projektom,
- razvoj strateških i poslovnih dokumenata (strateški planovi, poslovni modeli, investicijske studije, marketinške strategije… ),
- osnivanje novog poduzeća ili razvoj postojećeg poduzeća
- istraživanje i razvoj tržišta,
- testiranje poslovnih hipoteza,
- razvoj novog proizvoda/usluge ili nadogradnja postojećeg proizvoda/usluge,
- edukacija radnika, suradnika i/ili korisnika
- razvoj i stvaranje novih radnih mjesta
- ulaganje u opremu.
Lista aktivnosti nije konačna.
Prihvatljivi troškovi
- Udjeli u plaći radnika na projektu angažiranih kod korisnika (voditelja projekta, voditelja timova i osoba koje odrađuju aktivnosti projekta.
- Putni troškovi, dnevnice i troškovi smještaja osoba uključenih u projekt Troškovi zaposlenika i suradnika u slučaju neprofitnih organizacija angažiranih na projektu.
- Troškovi vanjskih stručnjaka i podugovaranja za pojedine aktivnosti
- Kupnja i najam opreme, nekretnina i pokretnina (koje su potrebne za provedbu projekta odnosno ostvarenje rezultata. Prijavitelj mora kupljenu opremu zadržati u funkciji u svojem vlasništvu za vrijeme amortizacijskog vijeka opreme.
Rokovi:
Prijava projekta: Krajnji rok za slanje prijave je 14. prosinca 2018. godine do 12:00sati (podne)
Provedba projekta: Vrijeme trajanja projekata je 6 mjeseci. Početak provedbe projekata je 1. travnja 2019., a trajanje do najdalje 30. rujna 2019. godine.