Bespovratne potpore do milijun kuna za do 85% ulaganja u ICT
NOVO 15.11.2018. Objavljen novi ICT natječaj prijave od 21.11. do 21.12. 2018. Više na poveznici
Status 21.8.2018: OTKAZAN
Status: U najavi, prijave se zaprimaju od 21.08.2018 do 29.06.2020. godine ili do iskorištenja sredstava.
Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u okviru ovog Poziva uključuju: Izradu/razvoj/nabavu IKT poslovnih rješenja namijenjenih optimiziranju poslovanja/poslovnih procesa/proizvodnje te implementaciju, prilagodbu i integraciju poslovnih rješenja s postojećim/novim ICT sustavom. Prihvatljivi prijavitelji su mikro, mali i srednji poduzetnici a prijave se zaprimaju od 21.08.2018 do 29.06.2020. godine ili do iskorištenja sredstava.
Svrha ovog Poziva je Jačanje tržišne pozicije, povećanje konkurentnosti i učinkovitosti poslovanja MSP-ova primjenom informacijske i komunikacijske tehnologije kao i podrška razvoju informacijskog društva u Republici Hrvatskoj.
Više otvorenih natječaja za ICT: Vaučeri – do 100.000 kuna potpore za izradu/razvoj web stranica i web shopova
Prihvatljivi prijavitelji u okviru ovog Poziva: Mikro poduzetnici, mali poduzetnici, srednji poduzetnici
Financijska alokacija
Temeljem OPKK, iz EFRR za ovaj Poziv raspoloživo je ukupno 53.200.000,00 kuna bespovratnih sredstava za razdoblje 2014. – 2020.
Prijave se zaprimaju od 13.kolovoza 2018. do do 29. lipnja 2020. godine ili do iskorištenja sredstava. Poziv će se obustaviti kada iznos traženih bespovratnih sredstava pristiglih projekata dosegne 200% ukupno raspoloživog iznosa bespovratnih sredstava namijenjenog Pozivu.
Iznosi potpore:
- Minimalni iznos bespovrate potpore: 80.000,00 kn
- Maksimalni iznos bespovratne potpore: 1.000.000,00 kn
Intenzitet potpore
- Za mikro i mala poduzeća 85%
- Za srednja poduzeća: 65%
Prihvatljive aktivnosti:
- Izrada/razvoj/nabava IKT poslovnih rješenja namijenjenih optimiziranju poslovanja/poslovnih procesa/proizvodnje
- Implementacija, prilagodba i integracija poslovnih rješenja s postojećim/novim IKT sustavom
Prihvatljivi troškovi
- Troškovi nabave standardnih i out-of-box softvera i izrade/razvoja specifičnog softvera (dizajniran po mjeri za potrebe korisnika), uključujući i njegovo instaliranje, programiranje, testiranje i/ili konfiguraciju za potrebe korisnika (npr. DMS, ERP, CRM, HRM, CMS, ECM, CAD, CAM10…);
- Troškovi za licence za nadogradnju softvera (trajne ili najam do godine dana);
- Troškovi za korištenje SaaS11 (Software as a Service) modela/usluge (nabava prava korištenja u razdoblju od najviše godine dana od dana nabave usluge
- Troškovi nabave računalne i komunikacijske opreme, uključujući i instaliranje, programiranje i/ili konfiguraciju isključivo za potrebe provedbe aktivnosti;
- Izdaci za ostalu opremu i uređaje potrebne isključivo za izravne projektne aktivnosti (UPS, aktivna i pasivna mrežna oprema, mrežni ormar/rack, itd.);
- Edukacija zaposlenika za korištenje novih implementiranih sustava kao dio isporuke projekta;
- Troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu projektnog prijedloga (prihvatljivo od datuma objave poziva) do iznosa 15.000,00 HRK;
- Troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu i provođenje postupaka nabave, vođenje projekta do iznosa 15.000,00 HRK;
- Troškovi vezani za ispunjavanje uvjeta informiranja i vidljivosti
Ovim Pozivom doprinijet će se rješavanju identificiranih slabosti u MSP vezanih uz nedostatnu primjenu rješenja informacijske i komunikacijske tehnologije u poslovnim procesima s ciljem povećanja njihove konkurentnosti. Dodjelom potpora male vrijednosti potiču se MSP-ovi na primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije radi optimiziranja poslovnih procesa, integriranja poslovnih funkcija, učinkovite organizacije tijeka rada, poboljšanja interakcije s klijentima i dobavljačima te poboljšanja tržišnog položaja poduzeća.