Novi natječaj za ICT
Status: Otvoren od 21.11. do 21. 12. 2018.godine
Nakon otkazanog prvog ICT natječaja u kolovozu, 15.11. objavljen je novi natječaj Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti MSP-a kroz informacijske i komunikacijske tehnologije. Najvažnije izmjene u odnosu na prvi natječaj su ukidanje spornog “najbrži prst” principa i povećanje alokacije sa 53.200.000,00 na čak 200.000.000 kuna. Također, intenzitet potpore nije više određen veličinom poduzeća nego ovisi o lokaciji – stupnju razvijenosti JLS sjedišta prijavitelja projekta, dok na bodovanje lokacija ne utječe. U nastavku detalji natječaja:
Predmet i svrha Natječaja
Svrha Poziva: Jačanje tržišne pozicije, povećanje konkurentnosti i učinkovitosti poslovanja MSP-a primjenom informacijske i komunikacijske tehnologije kao i podrška razvoju informacijskog društva u RH.
Predmet Poziva: Ovim Pozivom potiču se MSP-ovi na primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije radi unapređenja poslovnih procesa, integriranja poslovnih funkcija, učinkovite organizacije tijeka rada, poboljšanja interakcije s klijentima i dobavljačima te poboljšanja tržišnog položaja poduzeća.
Financijska alokacija, iznos i intenzitet bespovratne potpore
Ukupna bespovratna sredstava: 200.000.000,00 kn
Minimalni i maksimalni iznos: Minimalni iznos bespovratnih sredstava po projektu je 80.000,00 kn a maksimalni 1.000.000,00 kn
Intenzitet potpore:
Intenzitet potpore utvrđuje se temeljem Odluke o razvrstavanju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave prema stupnju razvijenosti na sljedeći način:
• najviše 80% prihvatljivih troškova će se financirati prihvatljivim prijaviteljima ukoliko se sjedište prijavitelja nalazi u I. i II. skupini JLS
• najviše 75% prihvatljivih troškova će se financirati prihvatljivim prijaviteljima ukoliko se sjedište prijavitelja nalazi u III. i IV. skupini JLS
• najviše 70% prihvatljivih troškova financirati će se prihvatljivim prijaviteljima ukoliko se sjedište prijavitelja nalazi u V. i VI. skupini JLS
• najviše 65% prihvatljivih troškova financirati će se prihvatljivim prijaviteljima ukoliko se sjedište prijavitelja nalazi u VII. I VIII. skupini JLS.
Prihvatljivi prijavitelji
Mikro poduzetnici, Mali poduzetnici, Srednji poduzetnici sukladno definiciji koji udovoljavaju uvjetima Natječaja.
Za koje troškove se može ostvariti bespovratna potpora?
Prihvatljive aktivnosti:
- Izrada/razvoj/nabava IKT poslovnih rješenja namijenjenih optimiziranju poslovanja/poslovnih procesa/proizvodnje
- Implementacija, prilagodba i integracija poslovnih rješenja s postojećim/novim IKT sustavom
Prihvatljivi troškovi
- Troškovi nabave standardnih i out-of-box softvera i izrade/razvoja specifičnog softvera uključujući instaliranje, programiranje, testiranje i/ili konfiguraciju za potrebe korisnika
- Troškovi za licence za nadogradnju softvera (trajne ili najam do godine dana);
- Troškovi za korištenje SaaS11 modela/usluge (nabava prava korištenja u razdoblju od najviše godine dana od dana nabave usluge
- Troškovi nabave računalne i komunikacijske opreme, uključujući i instaliranje, programiranje i/ili konfiguraciju isključivo za potrebe provedbe aktivnosti;
- Izdaci za ostalu opremu i uređaje potrebne isključivo za izravne projektne aktivnosti (UPS, aktivna i pasivna mrežna oprema, mrežni ormar/rack, itd.);
- Edukacija zaposlenika za korištenje novih implementiranih sustava kao dio isporuke projekta;
- Troškovi usluga vanjskih stručnjaka – konzultanta za pripremu projektnog prijedloga do 15.000,00 HRK;
- Troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu i provođenje postupaka nabave i (konzultanta) za vođenje projekta do 15.000,00 HRK;
- Troškovi informiranja i vidljivosti
Rokovi
Poziv je otvoren za dostavu prijedloga od 21. studenog do 21. prosinca 2018. godine.
Ovim Pozivom doprinijet će se rješavanju identificiranih slabosti u MSP vezanih uz nedostatnu primjenu rješenja informacijske i komunikacijske tehnologije u poslovnim procesima s ciljem povećanja njihove konkurentnosti. Dodjelom potpora male vrijednosti potiču se MSP-ovi na primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije radi unapređenja poslovnih procesa, integriranja poslovnih funkcija, učinkovite organizacije tijeka rada, poboljšanja interakcije s klijentima i dobavljačima te poboljšanja tržišnog položaja poduzeća.