Otvoren novi natječaj iz Vinske omotnice za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja u 2017. godini

Status: Zatvoren

Predmet javnog natječaja je dodjela sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. Moguće je ostvariti potporu do 200.000 eura u kunskoj protuvrijednosti, za 80% prihvatljivih troškova. Rok za podnošenje prijava  traje do 31. svibnja 2017.

Prihvatljivi korisnici

– proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar

– javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna

– udruge proizvođača vina, zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina).

Proizvođač vina (fizička ili pravna osoba) mora biti upisana u Vinogradarski registar i imati godišnju proizvodnju veću od 10.000 litara vina (prema izjavi o proizvodnji) ili

Udruge proizvođača vina i zadružni savezi čiji proizvođači (članovi) moraju imati ukupnu godišnju proizvodnju veću od 25.000 litara vina (prema izjavama o proizvodnji.

Iznos i intenzitet potpore

Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 200.000 eura u kunskoj protuvrijednosti. 

Intenzitet potpre iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova. 

Prihvatljivi troškovi

  • Aktivnost 1. Ulaganja u objavljivanje reklama u medijima

( Oglašavanje u tisku i zakup oglasnog prostora u tisku, na TV-u i radiju i zakup oglasnog prostora na TV-u i radiju i na internetu, uključujući zakup internetskog prostora)

  • Aktivnost 2. Ulaganja u odnose s javnošću, promociju, marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje

(Najam prostora za promociju, štanda, prodajno-izložbenog prostora, opreme i pribora, opremanje i aranžiranje prostora za promociju ili štanda, kupnja izložbenih vitrina i drugih prezentacijskih pomagala, vinskih čaša, decantera, posuda za hlađenje vina, otvarača, pregača, salveta i ostalog sitnog inventara potrebnog za kušanje vina, hrane i pića, prijevoz vina, hrane, pića, opreme, pribora, promo-materijala (prijevoz, skladištenje i dostava, prijevoz izlagača i osoblja korisnika, unajmljenih stručnjaka, hotelski smještaj izlagača i osoblja korisnika, unajmljenih stručnjaka, dnevnice izlagača i osoblja korisnika, stranih stručnjaka, ugostiteljske usluge i catering na događanju, uredske usluge na događanju (internet, prinatanje, korištenje računala), Usluge organiziranog lokalnog prijevoza na mjestu događanja, usluge različitih stručnjaka (prijevod, predavači, moderatori, novinari, fotografi, vinski stručnjaci, sommelieri), Usluge PR agencija i organizatora događanja…)

  • Aktivnost 3. Ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja

(Promotivne aktivnosti/izrada promo materijala – knjige, brošure, letci, posteri, spotovi, filmovi, promo-pokloni, izrada profesionalnih fotografija, produkcija promo spotova, filmova, izrada promo materijala (knjige, brošure, letci, posteri, wine tasting booklet, jumbo plakati, pozivnice, vinske liste, katalozi vinskih regija, promo-pokloni, tiskanje loga na posuđe i opremu za kušanje vina …)

  • Aktivnost 4. Ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja

(Isti toškovi kao za aktivnost 2., uz dodatno: Ulaganje u provođenje istraživanja tržišta trećih zemalja; izrada i prijevod studije)

  • Aktivnost 5. Administrativni troškovi i troškovi osoblja

(Troškovi električne energije, vode, grijanja, telefona, telefaksa, upotrebe računala, troškovi osoblja).

Prijave na natječaj podnose se do 31. svibnja 2017. godine.