Objavljen novi natječaj za vinare
Natječaj je zatvoren.
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 3. prosinca 2020. natječaj za mjeru Informiranje u državama članicama i mjeru Promidžba vina na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019. – 2023.
Razina potpore je do 80% ukupno prihvatljivih troškova. EU. Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu za mjeru promidžba iznosi 250.000 EUR, a za mjeru Informiranje 100.000 EUR.
Korisnici mjere Promidžba i Informiranje su:
- Stručne organizacije uključene u sektor vina,
- organizacije proizvođača vina,
- udruženja organizacija proizvođača vina,
- privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača,
- sektorske organizacije uključene u sektor vina,
- javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna,
- privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina.
Privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina prihvatljivi su korisnici samo u mjeri Promidžba.
Javno tijelo ne smije biti jedini korisnik potpore u mjeri Informiranje.
Prihvatljivi troškovi za mjeru Promidžba su:
- objavljivanje reklama u medijima (tisak, televizija, radio, internet, društvene mreže)
- ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje
- ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja
- ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te
- administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika.
Prihvatljivi troškovi za mjeru Informiranje su
- informativne kampanje
- sudjelovanje na događanjima, sajmovima i izložbama od nacionalnog značaja ili od značaja za Europsku uniju
- oglašavanje u medijima na tržištu država članica
- izrada i distribucija informativnih materijala za tržište država članica i administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika.
- Informativne aktivnosti su prihvatljive ukoliko se provode u okviru:
– informativnih kampanja koje se mogu provoditi u institucijama, a mogu biti i audio-vizualne i
– događaja, sajmova i izložbi koje okupljaju barem sudionike iz države članice na koju se projekt odnosi i na kojima korisnik sudjeluje, u vidu informativnih štandova ili organiziranja konferencije.
Razina potpore iznosi do 80% ukupno prihvatljivih troškova i odnosi se na sredstva EU. Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu za mjeru promidžba iznosi 250.000 EUR, a za mjeru Informiranje 100.000 EUR.
Rok za podnošenje prijava je do 5. veljače 2021. godine